Fan!

Här kommer man hem efter en shoppingtur på stan, glad i hågen och med ett gäng påsar från H&M, Make Up Store och Din Sko och så kan en kommentar få en på så jävla fittigt humör. :(
Mammas snåljåp till karl kom fram innan jag knappt hunnit kliva ur bilen:
- Du har just blivit av med 800 kr.
- Aha?
- Aah, för Bennyt tog tv-antennen som vi köpte så nu har inte jag nån och vill du behålla den så får du köpa den vi har satt upp för 800 som den kostade.
- Happ....

Ok att jag visste att det kanske skulle bli så men kunde man inte sagt det på ett schysstare och mindre drygt sätt?!?! Inget familjepris här inte. ÅÅÅHHH, jag blir så irriterad! Om skiten bara kunde ha fått funka därute hos Benny!
Kul att loosa 800 nu lagom till SwedenRock och allt vad fan man ska göra. :( Benny är för övrigt min morbror.
ÅÅÅH, jag har bara lust att gå och lägga mig nu. Jävla fans helvete!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0