Wanna know me?

Jag gillar ju, som mina vänner vet, att svara på dessa oerhört roliga frågeformulär som man kommer över då och då. :D Här är ett som jag hittade, så för den som vill veta lite mera så är det bara att läsa vidare. :)
För övrigt så är jag ledig idag (fantastiskt skönt) och så åskar det här. Mysigt! :)

Vem:
VEM ÄR I RUMMET MED DIG? - Ingen, inte ens katterna.
VEM FICK DU SENAST SMS AV? - Det var ett mms av min pojkvän.
VEM TÄNKER DU PÅ NU? - Jag tänker på en ögonskugga jag ska vinna. ;)
VEM PRATADE DU SENAST I TELEFON MED? - En tjej från Boxer.
VEMS HUS VAR DU SENAST I? - Om man inte räknar det jag bor i så var det mammas.
VEM ÖNSKAR DU VA MED DIG NU? Jag är själv, funkar helt ok. Hade iofs varit kul att fika med Emmelie. :)
VEM ÄR DIN FAVORITSLÄKTING? - Mamma och min moster Anne-Lie och morbro Benny. Brorsan såklart med. :P
Var:
VAR ÄR DIN MOBILTELEFON? - I köket.
VAR ÄR DIN MAMMA? - På sitt jobb.
VAR SOVER DU? - I sängen oftast. Slocknar på soffan ibland. ;)
VAR HANDLAR DU MEST? - Internet, Make Up Store och New Yorker. :P
VAR FICK DU TAG I TRÖJAN DU HAR PÅ DIG? - H&M's Divided-avdelning, knallgult linne för 49,50:- :D
VART ÅKTE DU SENAST BIL? - Hem från jobbet inatt med Malin.
VAR I DITT RUM ÄR DU? - Alla rum är mina (egen lägenhet), vardagsrummet.
Vad:
VAD ÅT DU SENAST? - Två mackor med ost och tomat och varm oboy (med lite baileys i) Bra frukost va? ;P Hehe!
VAD DRACK DU SENAST? - Varm oboy. ;)
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ DINA BYXOR? - Aprikosrosa
VAD ÄR DEN NÄRMASTE SAKEN SOM ÄR BLÅ? - Min temugg, som jag har oboy i nu. 
VAD HAR DU PÅ FÖTTERNA? - Vitrosa strumpor med jordgubbar på. :P
VAD ÄR DIN FAVORITFÄRG? - Gillar alla färger!
VILKEN FILM SÅG DU SENAST? - Den hette Catacombs. Var rätt läskig. :P
VAD HÖR DU JUST NU? - Databrumm, regnet utanför fönstret.
Har du någonsin:
SOVIT I EN ANNAN SÄNG? - Ja
HÅNGLAT PÅ BIO? - Ja
HÅNGLAT I SKOGEN? - Ja
HÅNGLAT I DUSCHEN? - Ja
HÅNGLAT I EN BUSS? - Ja
HÅNGLAT I EN ANNAN STAD? - Ja
HÅNGLAT MED EN AV SAMMA KÖN? - Ja, fler än en tillomed.
KÖRT ÖVER HASTIGHETSGRÄNSEN? - Ja :P
MÅLAT OM DITT RUM? - Målat om hela lägenheten.
DANSAT FRAMFÖR EN SPEGEL? - Haha aah. :P Det ser alltid lika fult ut. :P
FÅTT HICKA? - Ja gud ja! >< *hate*
DUMPAT NÅGON? - Ja
STULIT PENGAR FRÅN EN KOMPIS? - Nej, självklart inte! Vad skulle man vara för kompis då? :O
HOPPAT IN I EN BIL MED FOLK DU JUST TRÄFFAT? - Ja, fast jag kände en. De andra var hennes kompisar. :P
VARIT I SLAGSMÅL? - Nee
SMUGIT UR DITT HUS? - Nee det tror jag inte, bara smugit ut på nätet...innan bredbandets tid. ;)
HAFT KÄNSLOR FÖR NÅGON SOM INTE KÄNT DETSAMMA? - Ja, flera gånger när man var mindre. :P
HÅNGLAT MED EN FRÄMLING? - Njaa, ja det kan man väl säga. Vi snackade i kanske fem minuter innan. :P Haha!
SAKNAR NÅGON JUST NU? - Ja, min älskling! :D


Där var det slut. Kanske inte så nödvändig läsning men rolig. ;) Trodde jag iaf. :P
Idag ska jag beställa skitsnygga stövlar från Cellbes. Vet inte om jag nämnt det tidigare, men det har iaf inte blivit av än så det ska ordnas idag. Måste ha. :P

Nu ska jag dricka upp min oboy och besöka king.com. :P Rolig spelsida. :)

Tjipp!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0