Nej nej nej!!!

Ååååååh, vad ledsen jag blir! :( Mamma kom förbi och vi pratade om hår och jag pratade om att jag skulle in och platta håret. Vi satt väl ute en stund innan jag gick och gjorde frukost. När jag sen väl skulle platta håret så sätter jag i plattången i uttaget och inget händer!
Jag testar ett annat uttag och ännu ett, men den funkar inte. :( Min plattång har gått sönder! Jag har kanske använt den fyra gånger, max! Fick i den i födelsedagspresent förra året så den är inte ens ett år gammal. Jag ringde morsan och bad henne kolla så de har garantin kvar, men de var te och åkte motorcykel då. Hoppas verkligen pappren finns kvar, så jag får en ny. Fan vad ledsen jag blev! Jävla skit! Den kostar ju fan 600 spänn så då ska den väl hålla mer än fyra gånger? Jag är ju så jäkla rädd om såna saker med, framförallt om jag har fått dem av nån annan. Jag VET att jag har varit fullgott försiktig med den, så om den inte har åkt i backen när jag inte varit hemma så är det jäkligt konstigt att den gått sönder. Jävla skit. :( :( :( :( :( :( :( :( :( 


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0