Myrorna och andra småkryp...

Idag följde jag med morsan in till stan för hon skulle till frissan och göra slingor och klippa sig. Medan hon satt där i två timmar så gjorde jag lite fynd. Gick till Myrorna och kikade lite och hittade en hel del kul grejer!

♥ En bronsfärgad väska med sliten look, som man bara har och hänger över armen. den kostade 50 kr.



♥ Ett blommigt linne, som från början kommer från Haléns. Tittade på det redan då. Fick det för 35 kr.



♥ En svartsilvrig topp från Gina Tricot, men flaxig ärm och tajt i övrigt. Den skulle säkert inte sitta tajt egentligen för det var en storlek Small, men den satt väldigt fint på mig så köpte den ändå. :P Kostade 65 kr.



♥ En svartvitrandig topp med rödglittrigt tryck från Crocker. Kostade 35 kr.



Kändes kanon att fynda lite. :P Hehe!
Sen gick jag upp på stora stan och det blev New Yorker som vanligt. ♥♥♥ Älskar den affären. :D Hittade ett jättefint set med bh och trosa, men tyvärr fanns inte bh'n i min storlek. :( Skulle kanske komma in nästa vecka så får altt ta och åka till stan igen. :P Men köpte ett jättelångt svart pärlhalsband istället för 29 kr. Kan ha det tre varv runt halsen, så det var rätt långt. :)
Sen Make Up Store såklart. ♥♥♥♥♥♥ I love it! Köpte en skugga vid namn Champagne och en High Tech Lighter som hette Sundust. De två produkterna blev dyrare än de fyra från Myrorna. Haha!

Sen ringde morsan efter ett tag så jag gick ner till  henne igen så åkte vi till Maxi och handlade. Jag köpte sminkservetter och ögonmakeupremover från Nivea och då stod det en dam där och gjorde pr så jag fick 20 kr rabatt, en frisbee, flipflops och en silvrig necessär och gratisprover. :D Roligt värre! Dessutom bjöd maxis egna bageri på kladdkaka. *smarr*

Så idag har jag återigen gjort av med för mycket pengar. :P Tur det är lön snart. Jag har seriöst funderat på om jag börjar få problem med shoppandet...jag kan verkligen knappt gå på stan utan att köpa NÅNTING...måste åtminstone komma hem med EN påse. Dessutom sitter jag ju typ varje dag på tradera och ser om jag hittar nåt fynd. Skulle jag göra en seriös budget så skulle det nog inte se så bra ut. :S Måste nog börja tänka efter lite. Jobbigt när det är så enkelt att shoppa på nätet ju. Måste ju beställa ett par skitsnygga stövlar från Cellbes. :P

När vi skulle åka till stan förresten så fölg det in en humla i bilen precis när morsan stängde sin bildörr. JISSES vad hon skrek! Jag asgarvade! Hahaha, såg så himla kul ut! :P
Skulle ha fikat med Emmelie idag men hon fick åka till Tyskland igår och köpa sprit med sin pappa. :P Men  hon köpte en Baileys med kaffe till mig. ♥ Den var så sjukt himla goooood! *smarr smarr* Så nu hoppas jag att jag träffar henne snart. :P
Jag var ju förresten och klippte mig också igår. Men fixade bara luggen och klippte upp håret igen.
Ska väl börja överge det här röda nu och gå till lite ljusare nyanser i håret så rådslog lite med min kära frisör igår för att komma på det bästa sättet. :) Vad skönt det är att kunna ha en frisör som man kan prata så enkelt med. :)

Nu ska jag ner i tvättstugan och hämta upp min tvätt och sen ska jag nog ta och se de tre avsnitt av LOST som jag inte hunnit se än. :P

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0