Dagens knäppaste!

Ok, dagens knäppaste har jag redan råkat ut för och då hade jag just klivit upp och borstade tänderna. Rakt upp ur sängen och in i baddrummet utan att klä på mig. Borstar med min eltandborste så det kittlar i hela huvudet och pillar mig lite i naveln samtidigt. Så känner jag plötsligt nåt hårt i naveln, som ett gruskorn ungefär.
- WTF då? är min tanken ungefär och får ut en liten sten som blänker. QUE? Det ser ut som...min näspiercingsten?!
Kollar i näsan och plockar ur smycket...visst, stenen HAR samlat bort. 
MEN HUR  I HELA VÄRLDEN HAMNADE DEN I MIN NAVEL?:O
Jag gick ut i köket och limmade fast den igen med lite superlim. Hur länge det håller vet man ju aldrig men får väl köpa ett nytt smycke imorrn.

Men det jag kommer gå och fundera på hela dagen är ju hur den lyckades hamna i naveln av alla ställen. Det är ju inte så värst troligt att man skulle hitta en millimeter stor sten som man har tappat. Grymt konstigt faktiskt. :P

Nu ska jag ge katterna mat. Kissen plockade jag bort en fästing på igår igen. >< Idag upptäckte jag att hon hade en lite jävel på örat med.>< >< Den får morsan peta bort sen för jag får inte tag i den. Min tumnagel har blivit världens kortaste efter att jag slog av den så det nästan började blöda. *ryser* Nagelskador är det värsta jag vet! Skitkänslig. :P

Kommentarer
Postat av: anna

Hahaha hur fan hamnade den där???

2008-06-24 @ 11:20:16
Postat av: Sara

Anna>>> Hahaha aa du. :D Det undrar jag med. :P

2008-06-24 @ 12:29:16
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Ullis

haha, ja men ibland händer det skumma saker=). Jo funderar på lugg, men jag gillar ju att ha den uppsatt med, men det kan ju gå ändå=).Ja jag vet bilen är verkligen grymt snygg, sen vill jag ha en bubbla med=). Fast den nya varianten.

2008-06-24 @ 18:36:34
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hade du beställt från howcool.com? Kram!

2008-06-26 @ 21:39:05
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0