Blondiner är dumma!

Hahaha, det är rätt sjukt vad hårfärgen spelar roll uppenbarligen. :P Jag reggade mig på www.facestat.com för att se, bara på lite kul sådär, vad folk tyckte. Först la jag in en bild där jag har rött hår.



Dessa beskrivningar fick jag då. Dessutom tyckte folk att jag såg mullig eller normalbyggd ut. Senare la jag in en bild på hur jag såg  ut för ett par år sen, när jag var blond och fick då dessa beskrivningar:



Happ, där ser man. :P Dessutom hade folk röstat att jag var korkad och helt blåst på denna bilden, men INTE på den med rött hår. Haha! Det skulle vara roligt att säga till de som röstat att båda bilderna är jag. :P Men hårfärgen har viss betydelse uppenbarligen. För övrigt så är det inget annat än hårfärgen som är fake. ;) Återigen har man ju fått det bekräftat. Kan också påpeka att det var mest tjejer som röstat på båda bilderna och tjejer har ju som bekant en förmåga att känna behov av att trycka ner andra. Jag vet att jag är snygg så jag är inte orolig! ;) Hehe, vi säger så. :P

Jag ska snart iallafall börja ljusa upp håret igen. :) Har varit rödhårig i säkert tre år nu, tror jag...iaf två. Så nu är det dags för en färöndring. :) Men det kommer nog ta ett tag att få det blont, med tanke på hur mycket rött jag har slängt i. :P Men men, det behöver ju inte ske på en vecka. Huvudsaken är att håret är friskt och fräscht. :)

Men vad tycker ni? Vilken hårfärg är bäst? Vart är jag snyggast? Haha, skämt åsido, men berätta gärna vilken hårfärg ni tycker jag ska ha. Inte för att jag kommer bry mig, det ska bli blont ändå, men det skulle vara lite kul att veta. :)

TJIPP!

Kommentarer
Postat av: Ullis

hehe det där måste jag med testa. Ja folk är ju som de är. Tycker du passar i båda så det blonda kommer bli kanon. kram!

2008-06-23 @ 01:18:37
URL: http://plastictrash.blogg.se/
Postat av: Kim

Svårt, jag gillar dig i blondt, men också i rött..

Svårt! :)

2008-06-27 @ 11:08:49
URL: http://myredroses.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0