ÅÅÅÅÅHHH vad skönt!

ÄNTLIGEN! är jag nu hemma från jobbet och är ledig i fyra dagar. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Sen har jag bara fem arbetspass kvar nästa vecka och sen semester i nästan tre veckor. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
F**king AWESOME!!!!
Så underbart skönt! Jag ska inte visa mig på det där stället! Kanske när Emmelie jobbar men inte annars. :P

Idag höll min mardröm nästan på att infrias på jobbet. :O 2 minuter i tolv kommer det en minibuss med massa halvgamla snubbar (min ålder) och det är en millisekund att jag  hinner låsa dörren. Men jag klarade det! :D Fuck you all!

Nu ska jag skicka iväg ett traderapaket, sen ska jag kolla busstider. Ska åka buss imorrn. :P Sen ska jag sova. Imorrn ska jag till stan och träffa Ullis och fika. Ska käka 20 bullar, minst. :P Nävars, det skulle jag inte ens orka. :P
Men iaf så ska vi fika. Sen ska jag nog bara ta det jävligt lugnt. Käka glass och Baileys när jag kommer hem kanske. :P Får se om jag hittar nåt kul att shoppa. :)

Så...Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Ja, men alla har ju olika smak! Du kanske inte gillar den musikstilen som jag gillar lixom.. Och det är ju tur att folk inte tycker exakt likadant.



Ha en trevlig kväll!

2008-06-19 @ 22:14:06
URL: http://lindbergfrida.blogg.se/
Postat av: Frida

Hehe... Jo, det finns faktiskt nån låt som är okej. Men jag ÄLSKAR ju det inte precis. Så det stämmer det du säger ;) Hihi.. Okej, ja man gör det. Men jag menade att nu när det vart så soligt så är det rätt konstigt om man har kritvita ben. Man behöver inte ha chokladbruna, men inte likbleka. Och det tror jag inte att du har!

Trevlig midsommar på dej också ;) !

2008-06-19 @ 22:51:31
URL: http://lindbergfrida.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0