Sol och citronvatten

Har haft det riktigt skönt idag. Var och visade upp bilen på jobbet. :) Åkte till krokek och köpte ibumetin till morsan, hämtade paket och köpte kladdkaka. :P Kunde inte låta bli, den såg så förbannat god ut. Hehe!
Sen har jag legat på gräsmattan och lapat sol och druckit citronvatten. Skönt som fan. Somnade på filten och vaknade av att jag var svettig. :P Blä! La mig i hammocken istället.

♥♥♥♥♥Hammock! ♥♥♥♥♥

Fick för övrigt tag på Hustler-setet till slut! Fick casha upp 365 kr för det istället. >< Bara hoppas man kan ha det nu då. :P

Fan, trodde jag skulle få mina Negative-skivor idag, men icke...dumma cdon. :( Nu blir det solen.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0