Sjukskriven idag.

Tänka sig att när chefen ringer så blir det fart på personalen, det är jävligt märkligt. :S Ringde ju chefen imorse och s att det funkar inte att jobba  idag. Har varit så sjukt jävla dålig inatt så ville bara dö.
Han ringde iallafall runt och tjejen som jag pratade med igår som inte kunde jobba, hon ska jobba mitt pass nu iallafall... Så nu gick det bra, men Pelle fick ta hennes pass imorrn bitti. Hoppas han inte blir ledsen på mig för det. Han skulle ju varit ledig.
Men imorrn ska jag jobba iallafall. Har ju iallafall över ett dygn på mig att kurera mig lite, så det ska nog funka.

Nu ska jag sätta mig och betala räkningar. Åååh, vad roligt. :P Sen ska jag nog sova en stund och sen göra mat. Kanske blir quornwok idag med, det var ju gott som fan. :P

Tjipp.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja nu får det vara slut på sjukligheterna för oss. Försöker med kurera mig, alvedon står på dagens kur, vet i fan om det funkar så bra.=)

2008-07-25 @ 15:29:54
Postat av: kim

Aah, du gillade Quorn?

2008-07-26 @ 23:07:13
URL: http://myredroses.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0