Nyinköpt!

Åh vad glad jag blev! Fick mitt paket från www.gojane.com idag! Tidigare än vad jag förväntat mig. Och allt som jag beställt satt helt perfekt! :D Det kändes riktigt kul då det kan vara rejält klurigt att beställa från andra länder...just det här med storlekar och så. Dessutom slapp jag ifrån tullen, vilket kändes kanon. :D
   

Dessutom gjorde jag ett jätteklipp häromdagen. En tjej sålde sin YSL-mascara som var oanvänd, för 60 kr. :D Hon tålde inte att den var parfymerad. Perfekt för mig som är ute efter den perfekta mascaran, kan man testa nåt dyrt, men billigt. :)

Idag ska mammas snubbe och jag meka och se  om vi kan lösa problemet med min lilla bil. *hoppas hoppas hoppas hoppas* Har pratat med Pelle nu som e Toyotaexpert. :) Åh, jag kommer grina om det inte går att laga. :( Usch, min stackars lilla bil!

Skriver nog mera sen. :)

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: JONNA - bättre än blondinbella!

snygga grejer!

2008-07-11 @ 12:47:53
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: JONNA - bättre än blondinbella

sv; okej :) då skall jag in o kika då!



precis, känns som en lättnad så man inte var sjuk "där nere" haha :)

2008-07-11 @ 14:21:44
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0