Lista!

Vad heter du:
Sara
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: 
Det var bara Sara som gällde. :)
Vart bor du:
I Skogen
Ögonfärg:
Blågrå
Hårfärg:
Just nu: Mörkrött - På riktigt: Mörkblond
Vad använder du just nu för jacka: 
Ingen jacka, det är för varmt. :P
Vad använder du just nu för skor:
Mest ballerinaskor.
Favoritfärg på kläder: 
Faktiskt så gillar jag alla färger.
Vad har du för jeansstorlek:
typ 31/32 eller 32/32 tror jag...beror på märke.
Vad har du för tröjstorlek:
Medium oftast, ibland large...så är det med stora tuttar. :P

SENASTE PERSON SOM
Du pratade med:
Mamma
Du gick på bio med:
Ullis
Du gick på stan med:
Ullis
Du fick sms av:
Fredrik
Du ringde: 
Pizzerian :P
Ringde dig:
Fredrik
Skickade ett e-mail till dig: 
En om en tradera-auktion

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" till någon och menat det:
Ja det är klart, varför skulle jag säga det annars
Sagt att du gillar någon och ljugit: 
Njaa, tror inte det.
Sagt att du inte gillar någon och ljugit:
nej
Gråtit över en pojke:
ja
Stulit något:
Aah.

SAKER
Är du ensam nu:
Nej kattmonstren är här nånstans.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: 
Konstiga reklamlåtar eller cirkusmelodin, annars sånt som man kanske lyssnat lite mycket på. :P
Vill du gifta dig:
Njaa, spelar ingen roll. Jag behöver inte ha ring på fingret för att visa att jag älskar nån.
Vill du ha barn:
Nja...vet inte..inte nu.

ANDRA SAKER
Varit kär:
Ja
Kör du bil:
Ja
Har du ett jobb:
Ja
Gillar du att ha folk omkring dig:
Ja
Gillar du berg och dalbanor:
Jaaaa! :D
Favoritgodis:
Choklad, colanappar, salta blå fiskar och övrig saltlakrits.
Favoritchips:
Sourcream & Onion, BARA Olw's.
Har du någon tatuering:
ja fem.
Har du någon piercing:
ja två.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit:
Lite lipade jag faktiskt över att min bi gick sönder. :(
Köpt någonting:
Kattmat och tändstift typ...och en doftgran till Pärlan. :)
Varit sjuk:
Nee.
Sjungit:
Aah, så mamma bad mig va tyst. :P
Saknat någon:
Ja, min gubbe. :)
Kramat någon:
Ja


SENASTE
Film du såg: 
Marie Antoinette
Film du hyrde:
Tv: The Movie
Mat du åt:
Pizza. :P Mamma bjöd.
Låt du lyssnade på:
Det var nåt på radion.

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln:
Ja, det måste man ju ibland.
Gnälla:
Haha aah, jag är nog rätt gnällig. :P
Skrika:
Bara om jag e arg. 
Sova:
Ja oh ja! Skööööönt. :D
Drömma mardrömmar:
Ibland, inte så mkt nu som förut.
Ta droger:
Nee.
Försöka vara annorlunda:
Nej, jag är bäst så det behövs inte. ;)
Klä dig i svart: 
Ibland, men det är lite svårt med ljus katt. :P
Gå till kyrkan:
Bara om det är något speciellt som dop eller nån som gifter sig
Gå i skolan:
Nej tack och lov, det är jag klar med!
Röka:
nej
Ljuga:
nej
Hata folk:
Lite sådär ibland.
Lita på folk:
Ja det gör jag ju, på gott och ont.

VEM
saknar du:
Fredrik
vill du döda:
Jag dödar inte, jag låter nån annan göra jobbet. ;)
vill du slå:
Ingen som jag kan komma på bara sådär.
vill du kittla:
Ingen för då kan man få igen :P
vill du prata med:
Jansa, så vi kan rädda min bil.
skrek du på sist:
vet inte
vill du vara som: 
Bara jag e rik så spelar det inte roll. :P Nee, jag vill nog va jag.
vill du bli galet full med: .
Mina vänner
är sötast på jorden:
JAG såklart! :D :D

HAR DU
För många vänner:
Nej
Förföljelsemani:
Nej
Tvångstankar:
Ibland.
Någon annan psykisk sjukdom:
nej
Någon fysisk sjukdom:
nej
Någon skada:
nej
Färgat håret:
ja
Brutit några ben:
nej
Några piercingar:
ja, två
Egen dator:
ja
Bra självförtroende:
Fake it 'til you make it! :P
Kysst någon:
Ja
Haft sex:
Nej... :P Min pojkvän och jag vi håller bara varandra i handen.
Köpt kondomer:
ja
Varit kär:
Ja
Dumpat någon:
ja
Stulit någonting:
ja
Lämnat landet:
Ja.
Rymt hemifrån:
Haha, det tror jag inte. :P
Tuttat eld på nått:
Inte som jag vet. :P
Gjort något olagligt:
ja

HUR
Går du:
Va? På fötterna...
Svarar du i telefonen: 
Hallå?
Fördriver du tiden:
datorn, tv, läser, vänner, sover.
Mycket pengar har du: 
Så jag klarar mig, men det finns alltid plats för mer. :)
Tjänar du pengar:
ja
Ofta bäddar du sängen:
Nästan varje dag faktiskt.
Ofta diskar du:
när jag måste. :P
Ofta städar du:
för sällan.
Många stör du dig på:
Oj, det är nog fler än jag kan räkna, haha! Jobbar ju som säljare...Säger en del.
Ofta träffar du din familj:
rätt ofta


TROR DU
Att du kommer att bli något:
Ja, stor iaf.
På rymdvarelser:
Jo nåt måste det finnas.
Att folk tycker om dig:
Alla älskar mig. ;)
Att fiskar kan tänka: 
Jadå. :)


VÄLJ
Katt eller hund:
katt
Vit eller svart:
Svart
Varmt eller kallt:
Varmt
Vatten eller land:
På land vid vattnet :)
Sex eller kyssar:
båda
Telefon eller Internet:
Internet
Musik eller tystnad:
beror på tillfället...
Bok eller film:
Båda
Sommar eller vinter:
Sommar 
Kramar eller kyssar:
båda
Choklad eller vanilj:
Choklad

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Det var en lång jävla lista! Men tänkte fråga om din bil. Om man blåser t-packningen är det lätt att kolla,vatten i oljan ger vit gegga,bara ta av oljepåfyllningslocket och titta insidan,eller kolla om det finns olja i kylvatten,märks direkt av regnbågsfärger. För mig låter det dock mer som problem på elsidan, en kombination av dåliga stift, dåliga tändkablar, och framför allt en paj tändspole,lätt att kolla, lätt att åtgärda.

2008-07-10 @ 20:13:44
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Jag igen, glömde berätta hur man enkelt kollar tändspole. Det går en kabel från tändspole till fördelare. Dra loss kabeln från fördelaren, håll den ca 0,8 centimeter från motorblocket, inte nära insuget, och be hjälp av nå´n att vrida på nyckeln så startmotorn drar runt några varv. Nu ska en stark, blåaktig gnista hoppa mellan kabeln och motorblocket,en riktigt stark sådan, om inte, då är det dags att byta tändspole,bra ställe att köpa är mekonomen, bra priser, bra kvalitet på grejerna, och alltid med tre års garanti,. och håll nu inte kabeln med bara händerna,ta tex tång med isolerade handtag, om kabeln är bruten och "läcker" får du en jävla stöt! Lycka till.

2008-07-10 @ 22:12:48
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Maria

jätte kul att du är med o tävlar :) hoppas du gillar sidan, e inte så svårt att få ihop poäng, framförallt inte om man rekryterar folk :) ha det toppen!

2008-07-11 @ 10:26:00
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0