Med mamma idag!

Idag har jag umgåtts med min mamma. Hon är jätteförkyld men behövde åka in till stan och handla så jag följde med. Vi var på Ica Maxi och så gick vi in på Wedins och jag testade lite stövlar men som vanligt får jag inte upp dem för att jag har för feta vader. :( Sen gick vi in på Din Sko. Då hittade jag ett par asfina stövlar med fransar <3 som jag faktiskt fick upp och de kostade bara 199:- :D :D :D Jag skulle få låna det av mamma, men sen ändra hon sig och sa att jag får dem i julklapp. Men när vi kom till kassan och tjejen hämtade stövlarna så sa hon att några av fransarna gått av på ena stöveln, men att det är på insidan och förmodligen inte kommer synas så mycket. Hon sa att om vi ville ha dem så får vi dem för 99:- så då tog vi dem iallafall. :) De är jättefina ändå. :) Tyvärr syns det inte så bra på bilderna för jag har fotat med mobilkameran så det är dålig kvalitet. Någon har ju lånat min kamera men kommer aldrig hem.... ;)

    

Efter att ha fått skorna så gick vi in på Glitter, där hade jag 100 kr gratis och för en gångs skull hittade jag något som jag tyckte va fint. :P Så det blev ett rött diadem och ett halsband, där hänget är ett hjärta och så hänger det ett F framför. Någon kommer säkert tycka det är töntigt men jag tyckte det var fint.



Sen gick vi förbi Lindex och då hittade jag en tunika som jag tyckte va fin, då fick jag den av mamma också. Så Tack Mamma, för de fina presenterna! :)


Sen gick vi in och handlade. :P
Åkte förbi Shape på vägen hem också och där köpte jag
ljusslingor tll granen och en liten stekpanna. Så slipper
man använda en stor om man typ ska steka ett ägg eller
liknande. :) Så nu har jag gjort slut på alla mina presentkort
sen jag fyllde år. :)



Fredrik ringde precis när jag kommit hem. Först blev jag glad, sen blev jag lite ledsen också. Han tyckte typ inte det var nån mening med att åka hem till mina föräldrar på julafton eftersom de inte ska fira jul. Men det enda de inte har gjort är ju att de inte julpyntat och nog inte kommer köpa några fancy julklappar. Jag vill ju träffa min familj på julen med och äta tillsammans och sådär. Det känns ju skittråkigt om Fredrik inte skulle vara med då. :( Mamma har tillomed köpt en egen potatisgratäng till honom bara för att hon vet att han inte gillar Jansson. Så följer han inte med så kommer jag bli skitbesviken...nu när jag är ledig och allt. Jag följer ju med honom också så det känns tråkigt om han bara struntar i vad jag vill. Nu vill ju jag träffa hans mamma och sådär också, så det är inte det! Men ändå... :( Känns tråkigt att jag är ensam hemma och får baka julgodis och sånt själv också. Vi får väl se om han kommer hem så vi åtminstone kan baka pepparkakor tillsammans, det sa han ju att vi skulle göra... Aja...

Nu blir jag på ledset humör så nu måste jag hitta på nåt roligt att göra!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0