Julen e slut!

Så, nu kan man väl nästan säga att julen är slut för denna gång. jag har haft det supertrevligt! Var klar med julklapparna i ganska gpd tid den här gången och inte i sista minuten. :P
Fredrik och jag åkte upp till sthlm på kvällen innan julafton, stannade till på Hydet och blev där i fler timmar än det kanske var tänkt. :P Kom hem tll Reneé nån gång efter tolv.

På julaftonsmorgonen åkte vi ner till Gunilla (Fredriks mormor) och åt julfrukost. Där var stora delar av övriga släkten också. Det var trevligt att träffa dem för det gör man inte för ofta.
Vid halv ett var vi tillbaka hos Reneé. Då hade Maria och Fredrik dykt upp och även Kenneth. Vi fikade och käkade julgodis och sen blev det jullunch. Vem fan bryr sig om ätordningen? :P Sen var det Kalle Anka på tv och det har jag inte sett på flera år. Har ju jobbat de senaste jularna. Samtidigt öppnade vi alla julklappar! Jag är jättenöjd.
Jag fick 300 kr på presentkort på New Yorker, en av mina favoritaffärer. :D "trä"-skor som var leopardmönstrade och en asrolig bok som heter "Damrummet". Den är som Dassböckerna.
Så fick jag en stor pläd att mysa i i soffan, den var från Playboy, svart med massa Bunnyhuvuden på. Jättefin! Så fick Fredrik och jag tillsammans...hahaha...grönt och blått toalettpapper! :D Ascoola, haha! Jag kunde inte gissa vad det var i det paketet. :P

Senare på kvällen så åkte jag och Fredrik hem till Stavsjö. Där åt vi sen middag med min familj och även morbror Benny och Kusin Oskar var där. Godis blev det också såklart. :P Och paket. Av mamma och Jansa fick jag 500 kr och en trisslott, dessutom ska jag få bättre billjud inkopplat av Jansa vartefter. Av brorsan fick jag ROSA mattor att ha på golvet i bilen! Skitfina. :P Och en rosa Wunderbaum. :D Haha!

Av Fredrik fick jag en kalender för.. tro det eller ej...2009. :P Och så fick jag underkläder! Svarta med gnistrande stenar på. ;) Hehe! Jättefina! Jag är jättenöjd och glad för alla mina julklappar, trodde inte jag skulle få så många. :P Så TACK ALLIHOPA! Av femhundringen jag fick så köpte jag rosasvart klädsel till bilen och en svart klänning med fransar. Sjukt fin! Partyklänning. ;)

Ska lägga upp bilder på allting sen men just nu är jag för hungrig.
Ska sluta lata mig och lägga upp bilderna från vår eminenta personalfest hemma hos Daniel också. Det är ju på tiden, det är snart en månad sen. :P

Idag fyller ju vår käre lille Pelle 30 år också! Stort GRATTIS vännen! Hoppas du blir nöjd med din dag, vad det nu hittas på. :P Kramar!

Nu skriker magen på mig så nu är de dags att proppa i sig nåt ätbart, vad är ju frågan, finns inte så mkt kul för det är tråkigt att laga mat när man redan är hungrig. Får se vad det blir. :)

Tjingelingen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha skicka :) mycket roligare då :)

2008-12-27 @ 18:14:55
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: Elin Alenteg

Hej tjejen!

Va det du som hade lämnat en kommentar på min blogg angående film? Bara undrar för jag kunde inte komma till din blogg när jag klickade på hennes namn (det stog Sara) Jaja så kan det va :)

Hoppas du har haft det bra i jul och att nyårsafton blir riktigt trevlig! Vi höres!

Kram på dig

2008-12-29 @ 21:05:21
Postat av: jennifer

jag håller med, på jul är inte ätordningen speciellt viktig!

2008-12-30 @ 15:56:57
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0