Huvudvärk och gamla tider.

Vaknade med huvudvärk idag. :( Det är tredje dan i rad nu som jag har huvudvärk. Innan dess har jag inte haft det på lver en månad. Konstigt det där...har läst rätt mycket om huvudvärk men får ingen rätsida på vad för slags värk det kan vara... Det finns symptom på både migrän (ena sidan av huvudet, puslerande osv) och vanlig spänningsvärk (hela huvudet, molande värk) och nåt som heter Hortons huvudvärk (ovanlig typ, sätter sig bakom ögonen), så jag vet inte.. Kanske måste gå till nån doktor och se om de kan luska ut nåt bra eftersom det inte är särskilt ofta en vanlig Ipren eller Panodil hjälper. Man blir ju paj hela dagen och det är så himla tråkigt!

Igår bäddade jag rent i sängen och vad händer? Jo, lilla kattjäveln kissar återigen på Fredriks täcke!! Jag tror jag blir galen! Det är första gången sen vi flyttade och det är snart ett år sedan. Fy-sprayen åkte fram igen. Jag hoppas VERKLIGEN det var en engångsföreteelse denna gången! Så ska snart hem till morsan och låna hennes tvättmaskin eftersom tvättstugan är upptagen i helgen.

Hörde av mig till en gammal klasskamrat häromdagen, Elin heter hon. En tjej som jag umgicks med i låg- och mellanstadiet, tills jag flyttade. Vi hade ofta jättekul tillsammans och jag kommer ihåg att hon hade en skitgullig katt och jag tror att den hette Whisky. Kanhända att jag blandar ihop det. :O Roligt att hon kom ihåg mig iallafall, vi har ju inte setts sen i fyran så. :)

Nu ska jag in till morsn och tvätta. Lika bra att få det klart så fort som möjligt. :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Sara!

hihi va kul att du kom ihåg vår söta katt som gick bort för två år sen. Han blev tvp 14 år (!) Han hette dock bara Whisky i början...mamma och pappa bestämde att han fick ett lite mer vanligt kattnamn, nämligen Nisse :) Så Nisse fick det bli och han levde ett långt och bra liv! Lever Ruff fortfarande? Han borde vara gammal i så fall.

Kram på dig!

2008-12-05 @ 13:10:52

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0