Datorkrash!

Jag är lite rädd att datan här ska krasha. :( Den har betett sig sjukt dåligt den senaste veckan.
Inte nog med att fläkten brummar igång och går på högvarv och typ högsta volym, nej, den vägrar hitta den externa hårddisken som redan sitter i datan! Jag har testat varenda usb-port, men den säger att den inte finns.
Jag försökte koppla in kameran och lägga in alla partybilder idag, men den fanns inte heller enligt datan.
Dessutom så funkar inte internet som det ska. Om det har med datan i sig eller icke att göra vet inte jag, men den funkar typ i två sekunder åt gången och det funkar typ på ett försök av hundra och den går långsammare än det långsammaste modem man kan tänka sig. *suck*
Jag kan ju inget om datorer, men det känns som att nåt är rätt fel här iaf. Hoppas det går att lösa. Jag har inte råd att köpa en ny data, jag ska ju köpa Swedenrock-biljetter och en tv vartefter...

Idag har jag iallafall varit i stan och fikat med Emmelie och köpt lite julklappar så nu är det inte så mycket kvar. Skönt det. :P Fastnade framför Djävulen bär Prada när jag kom hem. Den var på tv. Gillar den. :) Ska se om jag orkar se Bourne Identity nu, men först ska jag kanske ta mig lite glass eller en kopp te. Har inte bestämt mig än. :P

Tjong!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0