Skoinköp. :P

Ok, ovanligt va? :D Jag ÄR sjuk i huvudet, jag vet. :( Efter augusti, när jag blir 25 år och vuxen så ska jag seriöst skärpa mig. Räknade ju mina skor igår och då var det 50 utan  att vinterskorna var räknade. :O Nu är jag uppe i 51 utan vinterskorna. :P
De här köpte jag idag på Wedins för 124,50:- De kostade 499:- från början men så var det rea på rean så tyckte det var helt ok. :)  Jag köpte jordgubbar på Maxi med. Det fanns kvar och jag blev helt lycklig. :P


Kissen ville visst också se mina nya skor. :)
                                         

Dagens kläder blev vita tajts och en röd klänning. :) Fotat uppifrån så censurerar lite på mina tuttar, för dem behöver ni ju inte se. Det är inte så djup urringning på klänningen som det ser ut. :P Haha!
FÖR ÖVRIGT SÅ HAR JAG EN LIKADAN MEN VIT KLÄNNING TILL SALU OM NÅN ÄR INTRESSERAD!!! STORLEK M. :)




Nu ska jag göra iordning lite traderapaket sen blir det nog en film. Sen...vet jag inte. :P


I bilen. :P

Kommentarer
Postat av: Ullis

haha men då får vi se hur det går. Vi får kolla om man kan dra dit bara vuxna med. =)

Hoppas du fick skoj på jobbet.

kram

2008-08-04 @ 19:56:04
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0