Satte i löshår!

Idag var jag hos Ullis och satte i löshår på henne. För att vara första gången att typ ta i ett löshår så måste jag säga att det gick förvånansvärt bra. :) Lite lagom pilligt sådär och första slingan tog väl typ en kvart eller nåt, haha. :P
Men sen gick det ganska bra. Det såg inte dåligt ut iallafall. Blev lite sugen på att ha själv, men ska väl färga och greja först så får man se vad det blir sen. :)
Tid tog det iallafall. Haha, men trodde det skulle ta längre. :P

Nu är jag iallafall hemma och är astrött. :P Har ätit kladdkaka med grädde och jordgubbar, men Kissen snodde det mesta av grädden. Hoppas hon inte får ont i magen.

Jag måste nog sova snart.  Trööööött. :P

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0