SÄLJES!!

Lite reklam kan väl aldrig vara fel. :)
Jag säljer lite prylar på min tradera som jag behöver gör amig av med. Låga priser så bara att buda på. :)

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=299105&listtype=0 

Undrar ni nåt kan ni ju bara fråga. :)

Idag är en riktig slöardag. Supertråkigt väder och ensam hemma, inget särskilt att göra. Skulle behöva städa kanske men det är ju inte så roligt. :P Jag har iallafall gjort rent duschkabinen, så ska jag diska och hänga upp ljusstakar och eventuellt åka och tanka bilen.
Jag har ju hela frysen full med ben & Jerrys så man kanske skulle äta lite glass. :P

Nu ska jag iallafall ta på mig strumpor. :P


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0