Nu jävlar!

Nu ska den förbaskade verandan bli klar! Jag är så trött på trä och olja! Golvet ser relativt torrt ut, inga stora våta fläckar iallafall, så nu ska det smaskas på mera kladd bara så har jag det ur världen sen. Det värsta är ju att jag behöver tvätta fönstren också, när ska jag hinna det? Får bli i ett annat liv. Om fönstren är så viktiga för nån på söndag så kan ju de tvätta dem då. ;) Nää, jag ska nog iallafall putsa lite på utsidan, där är det värst. :P

Mormor ringde och väckte mig kvart över åtta i morse. Sov du? Mmm...jag jobbade igårkväll. Jaha, hihi. Bla bla bla bla bla bla blaaa Mmm... Bla bla bla bla blaa. Mmm...men vi ses på söndag då, hej. Ungefär så. Mormor frågade mig vad jag önskade mig för ett tag sen och då sa jag att jag behövde en jacka så presentkort i nån klädbutik skulle nog bli bra sa jag. Så  hade hon frågat mamma om det och hon hade sagt att vadå, hon behöver ju inga kläder, hon har ju så mycket. Dumma mamma, jag ska skälla på henne sen. MIN födelsedag och jag önskar mig vad jag vill. Så det så. :P Man behöver väl inte bara önska sig saker man behöver. :(

Nee, nu är det verandan som gäller.

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Ullis

hehe ja det är ju det så är så bra att man får önska sig vad man vill=). Hoppas det går bra med allt putsande=)

2008-08-28 @ 11:41:41
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0