Mm...hungrig!

Sitter och väntar på min bakade potatis i ugnen. Är hungrig som tusan. Kom upp sent idag så käkade frukost klockan tolv. En såndär Nutrilett bar med kola och choklad. var inte det minsta sugen på att göra frukost så det fick bli nåt enkelt. :P Den var iofs ganska god så inga problem med det. :)
Min älskling ringde och väckte mig tio i elva. Då hade jag vaknat vid tio men somnat om. Sovit jättedåligt inatt, bara hostat hela tiden och halvslumrat. Ingen bra sömn.
VAD HAR NI FÖR KNEP MOT RETHOSTA???

Idag fick jag mail om att min order från gojane hade skickats. :D Wiie! Då får jag kanske mina vackra skor om ett par veckor. Hoppas jag klarar mig från tullen. :P Det är så tråkigt!
Förhoppningsvis så ska väl grejerna från Howcool komma den här månaden också så jag får alla mina heta Hustler-underkläder. :D Haha, helt knäpp är man men beställde typ därifrån för 700 och det är bara trosor och ett par bh'ar. :P Hihi, jag gillar roliga trosor. Dessa köpte jag bland annat:

Mina antal par skor börjar nog förresten närma sig 50 igen. :O Måste gå och räkna. :P Ok, det var faktiskt redan över 50. Hade 50 par häruppe, men i källaren ligger ju vinterskorna så det är några par till. hehe!
HUR MÅNGA PAR SKOR HAR NI?

Nu börjar det lukta potatis här så ska nog ta ut den ur ugnen. Så ska jag sätta mig i soffan och äta och läsa klick och fredagsbilagan från aftonbladet och expressen. :P 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0