Det verkar höst i luften!

Augusti är inte ens slut och idag är det en ren höstdag! Ihållande regn, blåst och mörker. På ett sätt är det ändå mysigt. Jag är ju en sån människa som gillar att krypa upp i soffan med tofflor på och en kopp te, för en film eller bra bok. Ha en massa ljus tända och en chokladbit och sådär. Eller ligga på golvet eller i sängen och spela knasiga sällskapsspel med pojkvän, vänner eller familj. Jag gillar sånt. Det är mysfaktor. :)



Ikväll är en sån dag som det blir film iallafall. Efter tio timmars arbete så ska jag bara slappa. Har varit massor att göra, men det har gått bra som tur var. Tills det nästan var dags att åka hem...då slutade ena kassan att fungera. :S Stackars Åse och Emmelie. Jag hoppas det går bra för dem ikväll.

Nu ska jag ringa min kära och fråga hur hans dag har varit.

Tjillevippen!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0