Chokladmint.

Jag har inte bloggat på ett par dagar för jag har passat på att vara nära min älskling (hela tiden som ett plåster ;P ) nu när han äntligen har varit hemma. Men nu är han borta igen. Uuuuhh vad tråkigt! Fast jag förstår ju att han har så sjukt tråkigt när jag jobbar och så också. :( Bra att han kan göra roliga grejer då istället, även om jag saknar. :)

Är marknad i staden idag och igår. var inne en sväng igår, hittade en tröja som jag inte hann köpa, så den ska jag köpa idag. Men i övrigt var det mycket sämre än vad det brukar vara. Tråkigt. Men får strosa runt ett tag innan jag ska tillbaka och jobba idag.

Nu sitter jag och dricker mitt supergoda chokladmint-te! *mums* Det var riktigt gott, smakar After Eight. Emmelie ska ge mig ett recept på en kladdig mintchokladkaka också som jag nog ska baka till min 25-årsdag.

Häromdan var jag och Fredrik i Nyköping också. Blev så lycklig! Hittade ett par jättefina mockastövlar som jag faktiskt fick ner vaderna i! :D :D :D De måste jag köpa sen, även om de kostade 500. :P Blir så glad när jag hittar snygag stövlar som jag kan ha och sitter bra. Är inte bortskämd med sånt då alla stövlar är så smala i skaften. :( Men ett par för i år iallafall. :)

Nu ska jag sminka mig och klä mig och åka in till stan och luncha med Emmelie. Undrar vart fan man ska parkera. :P Hehe!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Det är väl själva fan att älsklingen kommer och går som treans spårvagn,du får väl kedja fast dig med handbojor och kasta bort nyckeln, vad jobbar snubben med,.byggjobbare? Nya stövlar? Va fan, hade du inte 50 par skor,Sara, du behöver nog lite terapi av en skopsykolog,.säg, Al Bundy? Ha det fint med din skosjuka.

2008-08-24 @ 19:24:45
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0