Chocolat

Nu har jag sett film. Chocolat blev det. Mums, det var tur jag hade Riesenkola hemma. :P
En riktigt bra film måste jag säga...annars är jag inte jättemycket för drama sådär. Men gillade den skarpt.
Att Johnny Depp i hästsvans var med var ju inte fy skam det heller. ;P En lite lagom bonus *förlåt* Hihi!



Men nu är det nattinatti som gäller, för imorrn måste jag diska och hämta upp min tvätt och sen åka till stan och träffa Ullis. Sen ska hon börja jobba tyvärr, men kanske glider förbi Rix FM-scenen imorrn och kollar på Nordman om det inte är för sent. :) Kanske ska tjöta på Pelle om en glass eller nåt. :)

Ska börja spana på höstjackor med för det är fan dags för en rejäl jacka snart. Redan höst ute. :(

Men men, som jag sa, nu är det nattinatti, så hejdå!

Kommentarer
Postat av: kim

Den filmen är riktigt farlig.. man blir så extremt sugen på choklad.

2008-08-23 @ 15:27:32
URL: http://myredroses.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0