Anonyma

Varför skriva anonyma kommentarer? Vågar ni inte få svar? Jävla töntar, lägg av med det!

Nu har jag precis ätit frukost. Vaniljyoghurt med jordgubbar i. Mums! Synd det var mina sista jordgubbar bara. :( Så dracka jag kallt kaffe med karamellsmak. Hade iofs varit godare varmt såklart, men det hann kallna. Var ju inte så smart och hällde upp kaffet sist inte. Får skylla mig själv. :P

Mina katter har haft krig inatt. Mitt nagellack och parfym som stod på vardagsrumsbordet låg på golvet. En skål som också stod på bordet igår, låg på golvet. Det ligger grå hårtussar överallt och deras ena vattenskål var utvält. Jag har inte märkt nånting. Sovit som en stock i regnet. :P
Kollade på en läskig film igår. Fear of the dark. Den var ju inte så superläskig, bara lite. Men det var nog lika bra det för det är inte så kul att vara ensam hemma då. När det dessutom handlade om oväder och strömavbrott och det började spöregna här hemma så var det sådär. :P Haha, tur man inte är så skrajsen av sig iallafall.

Om tre timmar är jag på jobbet. :( Inget sugen alls. Har totalt tappat gnistan känns det som, bara för att jag var så sur sist. Men imorrn blir det nog roligt! Då ska jag på fest hos Ullis. :) Känner ingen utom henne men det blir nog roligt ändå. :) Vet inte vad jag ska ha på mig bara. Alltid lika knepigt. :P

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Jag skriver väl inga anonyma kommentarer,tönt kan du vara själv! Tjena Sara, varför så heligt förbannad,får du anonyma kärleksförklarningar? Apropå att vara anonym, jävla subban Zandra har ju mina inlogguppgifter, och det utnyttjade hon slugt genom att sätta upp en taskig mobilkamerakort av mig, som gothic cirl skickade henne från Roskilde,.så var med den anonymiteten,snyft, nu vet alla hur jävla ful jag är,och kan skrämma sina skitungar med stackars BL,.skit också! Varför har jag inte fått nå´n inbjudan till U fest,.för att jag är så ful? Blir det Deep Purple ikväll? Ha det.

2008-08-08 @ 13:10:11
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: kim

Jaa, jag skulle ha gjort det , emn jag hann aldrig.. datorn.. lixom startade aldrig..:S

2008-08-08 @ 13:32:40
URL: http://myredroses.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Jösses Sara, jag skojar ju bara, gör som jag, kör ett program som automatiskt raderar alla kommentarer utan blogg eller E-mail adress, man ska inte ta skit av anonyma muppar! Jag övervägde lite lätt att kolla DP,.men nej,finns inga pengar på´t,ingen vill läsa om pensionärer,.dessutom är jävla muppsamlingen Europe där, fy fan, sån´t skit kan jag inte ta. Må väl.

2008-08-08 @ 14:52:37
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0