Älskling!

Min älskling är hemma! *mys* Vi har inte setts särskilt mycket den här sommaren.
Nu är jag dessutom hemma från jobbet. Skönt! Känner bara olust efter semestern känner jag, men det kanske bli bättre när det lugnar ner sig. Hoppas det iallafall. :)
Jobbade med Emmelie idag, det var kul! Ser henne inte så ofta längre, det är synd. Måste ta och hitta på nånting!

Nu ska jag snart in och lägga mig. Imorrn ska jag till tandläkaren. Ååh vad roligt!  *ironi* Hoppas jag inte har en massa hål och skit bara, men det borde jag inte ha. Har rätt bra tänder. *peppar peppar*

Svärmor: Jag det är skönt att vara ensam ibland. Tycker jag med. ;-) Tavlan blev jättefin! Vi ska försöka sätta upp den på torsdag när jag är hemma och ledig. :) Kram kram!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0