Hopp i soffor!

Tjohej vad pigg jag är! Eller inte. Dagen har varit lång. Gick upp kvart över åtta imorse för ett möte på jobbet, sen handlade jag lite och sen vidare till en vän som jag fick glädjen att väcka. Hihihi! Det blev lite mat och sen hämtade vi nästa vän och for iväg.
Det blev en tur till diverse möbelaffärer och sen blev det badhuset för Zumba. Först lite toningträning och sen det vanliga passet. :) Kul kul!
Efter det åkte vi och åt mat, blev souvlaki för min del. Nu har jag fått i mig en kopp te och kollar diverse på datan. Snart är det väl dags att åka hemåt.
Jobb imorgon igen men har det lite lyxigt och börjar inte förrän fem. Hihi! :)

Så ha nu en nice kväll allihopa.


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0