Avgassystem

Mitt avgasrör på bilen har gått av, men Jansa har lagat det tillfälligt, så nu blir det att leta efter ett nytt så snart det bara går. Jag hoppas det håller nån vecka eller så iallafall. Haha!

Hade glömt att ställa om klockan inatt med, så det blev jättekonstigt när jag vaknade. Klockan blev så mycket helt plötsligt. Haha!
Nu ska jag fixa lite käk, blir köttbullar och makaroner eller nåt som går skitsnabbt. Ska ju jobba snart, men nåt i magen vore bra.

Imorgon blir det zumba och sen jobb. På tisdag är jag ledig och då har jag bokat bodypump och på onsdag blir det zumba. Tänker köra på som vanligt nu, inte gå och mesa. Hehe!
Helgen ska bli spännande med skolan. Då ska snälla Eric följa med mig till Stockholm och sitta modell när vi har manlig make up och dragqueen. Ska väldigt spännande.

Nu kurrar magen min, så nu blir det mat.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0