Dinosaurier

I mars var Fredrik och jag på naturhistoriska riksmuséet i Stockholm. Att jag inte skrivit mer om det beror på att... jag är lat. Men det var väldigt kul och intressant. Kändes sjukt att se dinosaurieskelett och sånt. Hehe! Kan bara gissa hur de i Jurassic Park kände sig. Inget Kosmonova blev det, men det sa vi att vi skulle ta nån annan dag. Vi får väl se.

Tyrannosaurus Rex



Mammut


Tusen miljoner fjärilar...typ


Ametist - en av de vackraste stenarna tycker jag.


Berguv och fjälluggla


Muséet


Vi.


Soligt och fint var det, men överjävligt kallt och halt överallt. Men kul att göra nåt som man inte gör i vanliga fall. Muséer för oss hör inte til vardagen direkt. Hehe!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0