Trumpinnar

Ja, tanken med Krokeksresan var ju att hämta ut hockeybiljetter och kanske handla nånting, men i bilen så koms det plötsligt på att det behövdes trumpinnar, så det blev en tur till stan och Maxi istället. Eftersom det är hockey på tv ikväll och dagen till ära Lill-Lördag så köpte vi chips. *sips* Och choklad. Haha! Så kväll blir det lite myskväll. Imorrn åker ju hälften av oss till Stockholm och det är inte jag.
Jag ska till Lindsey och kalasa lite och så kanske jag ska till Jula och kolla en grej. Beror ju på hur länge jag blir på kalas också. Om jag känner oss alla rätt så kan det säkert bli en stund. Hehehe!

Nu ska jag göra en egen chipssort på OLW. Haha!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0