Skylla sig själv.

Hemma nu. Har varit ett bra tag ioförsig. Vi stannade till på City Gross på vägen hem och köpte socker och Philadelphiaost... och så tog jag två Plopp lakrits också. Hehe! Får se när jag ska mumsa på dem.
Gjorde iordning bacon och äggröra och åt när vi kom hem. Jag käkade en hel avokado också. Det är ju så gott!

Håller på i tvättstugan nu. Egentligen är det inte min tid förrän imorgon men hon som har satt upp tid idag är inte ens hemma och har inte använt tvättstugan. Fattar inte varför man ens sätter upp en tid om man inte tänker använd den? Korkskalle... Hur som helst så stal jag tiden och skrev en lapp varför. Jag tycker man får skylla sig själv. Det sabbar ju dessutom för andra som behöver tvättstugan på riktigt. Hon får säga vad hon vill. Nu har jag tid imorgon också, då kan jag tvätta lakan och täcken och kuddar.
Ska in en sväng till farfar också och betala hans räkningar. Hemma är det bara röj som gäller.
Nu ska jag baka bröd!

Tjillevippen!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0