Super Silk Foundation

Hej hopp!

Ok, måste bara säga att jag är pretty imponerad. Jag är ju Make Up Store junkie som alla vet om, men idag testade jag min nyinköpta Super Silk Foundation i färgen Cream ifrån MIST. Jag brukar använda Make Up Stores Matt Foundation i färgen Milk, men den är lite ljus för mig nu när man fått lite färg i ansiktet. Därför tänkte jag att jag skulle testa ett annat märke och valet gick till MIST då. Mycket för att Anna jobbar där och gått skolan och så pratar hon väl om den. Måste bara säga att jag instämmer.

Jag har väldigt lätt för att bli blank i t-zonen och det går inte en hel dag utan att jag behöver matta ner med puder. Men idag testade jag alltså ovanstående inköp och mitt första intryck är att jag måste bara säga Wow!
Nu när det är kvällning så behöver jag nog matta ner fejset lite. Kollade för ett par timmar sen, runt niotiden och då började jag bli blank i pannan. Först så sent! Det är inte så det brukar vara. Tilläggas kan då att jag sminkade mig vid nio-halv tio i morse. Det är grymt bra.

Nu är ju detta första dagen jag testar den en hel dag och jag har inte gjort nåt ansträngande utan bara gått ett varv på stan med mamma och sådär. Men imorgon ska jag jobba och då åker den på ett hårdare test. Hehehe! Då står jag i korvoset och ska alltså helst inte bli blank i pannan. Vi får se hur det klarar det, men idag hurrar jag.


Kommentarer
Postat av: Milla

Kanske är värd att testa. Jag kör ju också med Make Up Stores matta foundation. Vad kostar den?



Kram

2010-06-02 @ 09:26:58
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Milla

Då ska jag testa den när min tar slut! Var och köpte en ansiktsmask/skrub idag på apoteket och sitter nu och njuter av ett rent och lent ansikte. Herrejäklar, säger jag bara. Det rev och slet när jag geggade runt den i ansiktet, men känns så fräscht nu.



Ha det så kul i korvoset! Själv ska jag ut och sätta mig i solen. :-)



Kram

2010-06-02 @ 14:37:23
URL: http://camillaworld.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0