Tacokväll

Ikväll blir det tacokväll hemma hos chefen! Alla ur personalen nästan ska dit så det kommer bli skitskoj! Sen att taco just bara är det vi äter och det egentligen blir en spritkväll är ju en annan femma. Hahaha! Ska hem till Anna innan och förkröka lite och snacka lite goja. Åh, jag tror det kommer bli väldigt trevligt.

Ska nog ta och förbereda pajerna jag ska baka till imorgon också. Göra klart dem idag och så in i kylen eller frysen så är det bara att grädda dem imorgon...eller om jag gräddar dem idag med. Får se. Är man bakis imorgon så är man ju inte så sugen på att stå och baka kanske. Haha!

För övrigt så tror jag nog att det är dags att sätta igång en detox nu igen. Få igång kroppen på insidan och så sätta igång och träna igen. Men under detoxen blir det självklart lugn träning. Har ett datum satt och ska försöka börja då. Då har jag det klart innan vi ska med jobbet på kryssning. Det blir kanon!

Nu ska jag måla klart naglarna.
Tjillevipp!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

När tänkte du starta detoxen ? Kram

2010-01-16 @ 15:34:13

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0