Strömavbrott

Hej hopp! Här sitter man, mätt i magen och kollar på Svensson Svensson och helt plötsligt blir det kolsvart i hela byn! Strömavbrott med andra ord. I vanliga fall kan jag tycka att det är rätt mysigt. Ni vet, tända ljus och en extra anledning att kramas. Haha! Men nackdelen just nu är ju att elementen blir kalla på en kvart så snart är det väl iskallt här hemma. Men det får väl bli filtar, tofflor och en katt på magen. Haha! Förhoppningsvis så ploppar det igång snart igen. En annan jobbig sak är att vattnet försvinner. Eller trycket i kranarna i alla fall. Attans! Äsch, jag är glad att jag hann äta och istället för att värma mig med en kopp te så får det väl bli en baileys eller nåt. Hihi! Kram banan!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0