Jordgubbspaj

Goder morgon!
Tänka sig, jag är uppe redan efter gårdagen. Mår sådär om jag ska vara ärlig. Heheh! Det blir väl som man förtjänar. Värre har det trots allt varit. Vaknade vid kvart över fem imorse, då hade jag ont i huvudet men var pigg så kunde knappt somna om, men efter sextiden så. Sen kvart över nio, så då kändes det bara som att gå upp. Nu är jag glad att jag inte följde med in till stan igår. Det hade jag inte pallat. Hahaha! Börjar bli gammal....

Jag har en hel del knasiga bilder i min kamera om man säger så. Hehe! En del av dem kommer nog hamna här sen.

Jag är väldigt glad just nu att jag gjorde Annas pajer redan igår! Känner inte för att stå och baka idag. Heheh!

Nu ska jag börja kolla efter nåt frukostaktigt och dricka ännu mera vatten. Fick i mig en hel del igår så det är ju bra. Jag undrar hur de andra mår.

Håller förresten på och använder Spotify för första gången på denna data, eftersom jag bara haft det sen igår. Ska man lära sig göra listor och så också... aja, senare projekt. Haha!

Frukost var det ja... och en Ipren.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0