MAC swatches.

Köpte ju några Mac-skuggor för ett tag som som jag tänkte swatcha. Tyvärr är de nog inte äkta, men de verkar väldigt lättjobbade och har bra pigment ändå. Här är de.

 Chrome yellow och One-Off.
 Humid och Knight Divine.

För längesen köpte jag denna också från Barry M. Vad färgen heter vet jag inte men det är iallafall en Dazzle Dust. Väldigt fin färg, men det var svårt att få till på bild. Den är iallafall beigebrun med massa skimmer i.




Sen en fråga till er som kan: Hur sjutton vet man om en MAC är äkta eller fejk? Jag har inte använt mac tidigare så vet inte hur man ska kunna göra, men vill gärna veta. Det verkar ju som det florerar ganska mycket fejk-mac's på marknaden.

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0