Inget funkar som jag vill!

Hejhopp!

Nyss hemkommen från jobbet, knät värker som fan. Får nog ställa in träningen imorgon...igen. *suck* Det är så irriterande att inte kunna komma igång när man vill det! Man bara sitter här och blir tjock.
Dessutom startade inte bilen idag när jag skulle till jobbet. Den har väl också tröttnat på snö. Ringde Daniel i lite panik och så kom han och plockade upp mig. Som tur var hade han inte hunnit åka iväg ännu. Så jag kom i tid iallafall. Men förhoppningsvis är det nåt lättfixat. Jansa skulle hjälpa mig att kolla imorgon efter jobbet. Bara det gör ju att jag inte kunde träna. Men nånting ska jag röra på mig imorrn iallafall! Så det så. Om det så bara är situps eller vad som helst.
Att knät inte gör som jag vill ger mig ju lite ångest för helgen när jag ska jobba fyra dagar i rad. Vem har råd att vara sjuk liksom? Usch!

Men men, det löser sig. Man överlever ju iallafall.
Nu ska jag slänga mig på soffan hos Fredrik... som för övrigt har ont i halsen.

Godnatt!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0