Detox imorgon!

Åh, här har man haft en mysig kväll med kära vänner och en baby, jagat katten och sett en bra film. Nu är det snart dags att lägga sig och vakna upp till detoxlivet imorgon. Det blir dag ett och det ska bli spännande! Jag har blandat mig en linfröshot som ska stå över natten. Det ser rätt... mysko ut. Lyckas dricka det där så blir jag glad. Hehe!

Emmelie och Anna gav mig en present. Lätt det är att inte bli firad då. Hmm, men det är ju kul att de tycker jag är värd presenter. Hihi! Fick en jättesnygg ögonskugga och en ögonbrynsgel som gör att håren ska växa åt samma håll i framtiden. Det går åt med mina rufstussar! Haha!
Av Fredrik fick jag också present, en jättefin tröja med blomtryck. Satt helt perfekt och var superfin! Lilla mamma kom också med present idag, stålar och en blomma. Gerbera, som är min favorit. <3
Ska fota alla presenter och visa, men det får bli imorgon, likaså lite mer uppdatering.

Ska försöka hinna med och gå ut i skogen och plocka lite blåbär också, så man får lite färska bär att ha till frukost och sådär. Älskar blåbär! Så himla gott. Önskar det var lite lättare att få tag på färska jordgubbar också, men det är ju lite sent nu tyvärr. Kanske om man har tur nån dag.

Men nu blir det sköna sängen, nybäddad och härlig! Saknas bara en pojkvän som ger lite värme också. Får väl duga med monsterkissarna. Kissen är ju så trött nu efter sin rymning så hon ligger redan och sover. Hon hade kåda under tassarna så jag undrar om hon klättrat i träd eller nåt. Haha! Hade jag velat se i så fall.

Åter igen imorgon! Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: madde

Grattis i efterskott Sara! :)

2009-09-02 @ 10:09:22
URL: http://madelue.blogg.se/
Postat av: Anna

hoppas du blev bnöjd! färgen kommer passa kalas till din nya snygga hårfärg...hoppas vi kan ses å ha sminkparty i helgen puss

2009-09-02 @ 19:56:20

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0