Detox Dag 5

Godkväll nattugglor!

Denna dag, måste jag säga, har gått strålande! Lite ont i huvudet har jag haft, men annars har det gått bra på jobbet, med maten och allting. Eller kanske så är jag lite extra lycklig nu för att jag just druckit en kopp varm choklad. Hehe! Inget fusk alltså utan hemmagjord varm choklad på kakao, sojamjölk och honung! Här fuskas det inte! Övrigt matintag ser ut som följer:

Frukost: Linfröshot, smoothie på sojamjölk, jordgubbar, ingefära och mynta.

Lunch: Grönsakssoppa på morot, rödbetor, fänkål, lök, palsternacka, selleri och diverse annat. Den blev väldigt rosa och fin. Haha!

Mellis: Banan och cashewnötter.

Middag: Gratäng på röda linser, fetaost, lös, spenat, tomater, valnötter och honung. Jättegod!

Kvällsmat:
Två nektariner.

Nattdryck: Varm choklad! *wiiee* Sojamjölk, kakao, honung.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Ska upp halv sex imorrn bitti. Usch, alldeles för tidigt på en ledig dag! Haha! Ska fixa med mat och allt på morgonen, frågan är bara hur jag ska göra med vatten eftersom jag ska dricka så mycket men det löser sig nog. Får väl ta resväskan med alla matlådor. Hehe! Nejdå, så pinsam tänker jag inte vara.

Godnatt på er och dröm söta drömmar!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0