Veterinärer och en säck med kläder!

Nu har jag ringt runt till ett gäng olika veterinärer och kollat priser på kastrering och vaccinering och hur de går tillväga. Faktum är att den närmaste var den som var billigast. Sen har jag inte 100% koll på hur det går till (är ju ingen veterinär själv) så ska höra mig för lite sånt också. Allt för att katterna ska må så bra som möjligt självklart. Så jag ringde även min moster som har en liten hund och hon brukar gå till just den veterinären och hon hade inget att anmärka, utan hade bara gott att säga.
Har ju dessutom lite svårt att tänka mig att Kolmårdens Djurparks veterinär skulle omge sig med idioter...

Så ska tänka igenom lite och så får vi se vad det blir. Annars vet jag flera andra ställen också.

Alex har varit här nu och lämnat av en hel säck med kläder och skor. Ska ju bli superspännande att gå igenom den säcken. Haha!

Men först är det fönstren som gäller. Måste bli klar med dem och det NU!

Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0