Sex självklarheter!

Ja, alla som känner mig vet säkert att jag har lite konstiga idéer för mig ibland, men dessa sex saker jag skriver nedan, det är självklarheter för mig, bara så ni vet. Hehe!

1. Bruna ägg är godare än vita.
2. Choklad tillhör kostcirkeln.
3. Blöta diskbänkar är äckligt, äckligare, äckligast. En blöt diskbänk finns inte för mig. Den ska torkas!
4. Ok, lite äckelvarning kanske, men: Sårskorpor ska pillas bort, annars skulle de inte vara så frestande att pilla på!
5. Katthår på kläder, soffor, i hörnen är en del av livet när man har katt. Sluta klaga, börja städa om du inte gillar det.
6. Skor kan man inte ha för många av!

Ja, ni kan säga vad ni vill. Här kommer jag inte ändra mig. Hehe!

Tjingeling!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0