Pump it up, bitch!

Åh vad jag är matt och seg i kroppen nu. Hemma efter ett Bodypump-pass. Rätt kul och skönt pass! Eftersom det var första gången så körde jag med de lättaste vikterna för att testa på och så det skulle vara enklare så jag inte skulle göra några fel. Ingen lust att skada mig på nåt sätt. Kan definitivt tänka mig att köra detta igen men än så länge är trots allt boxen favorit hittills. Hihi!
Men usch vilket väder det har varit att köra i! Regnar som tusan och så var det dimmigt, söndagstrafik på motorvägen och kolsvart. Det var lite äckligt. Men nu är jag hemma iallafall. Har svullat i mig ris och korvstroganoff som Fredrik gjorde iordning. Jag vaktade bara riset. Gött!

Jag är riktigt trött nu. Skulle typ kunna gå och lägga mig, men tycker det är lite för tidigt. Haha! Klockan är tio ch så tidigt har jag inte lagt mig sen....skolan typ. Haha! Så det blir att slöa i soffan ett tag till.

Imorgon klockan tio så har jag gympapass med tanterna. Haha! Lite småsoft pass sådär, för på tisdag blir det box- och kick igen. Tummen och jag ska ta revansch. Ska fila ner nageln ordentligt först bara. Hehe! Fortfarande öm efter förra gången. Sen måste jag nog vila onsdag och torsdag, så får vi se hur det blir på fredag. På kvällen ska vi iallafall se HEAT och Poodles i stan hoppas jag.

Tjingeling!

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0