Modevisning spikad

Hello.

Igår jobbade jag med Emmelie och vi och även Anna spikade nu modevisningen för Make up Store som vi ska gå på. Ska bli sjukt kul! Ska bara lösa det här med skjuts också eftersom vi vill festa till det lite innan, hemma hos Emmelie och kanske även efter själva showen. Hihi! Anna kommer ju definitivt få ta med sig sminkväskan. Hehe! Hon måste ju fortsätta öva så hon behåller sina skills. *blink* Eller hur kära söta? :D

Mycket roligheter på gång nu framöver känner jag.
Imorgon ska Fredrik och jag på Heat och Poodles, på torsdag ska vi på Wasp, torsdagen efter det är det modevisningen och torsdagen efter det är det midnattsvisningen av Twilight och New Moon och veckan efter det så fyller Fredrik år. Så det är mycket att se fram emot!

Ikväll börjar jag inte jobba förrän fem. Sååå skönt! Var längesen jag hade ett normalt pass, men det visar sig förhoppningsvis positivt på lönelappen nästa gång. Jag vet ju nån som säkert vill ha en stor, speciell och dyyyr present då. Haha!

Nu ska jag måla naglarna.
So long! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jny

Söt blogg du har :)

2009-10-29 @ 14:32:23
URL: http://jnympe.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0