Midnatt i annalkande

Hallå där!

Åååh, jag är så förväntansfull idag så ni anar inte! Sitter och äter frukost nu. Har just planerat klart klädseln för ikväll. Temat blir ju såklart glittrande (som vampyrerna, Hehe!). Så svart och silver kommer det gå i, både kläder och make up, med röda läppar och vampyrbett. Hihi! Det ska bli så roligt!

Så fort Fredrik kommer hem så ska jag in till farfar och hjälpa honom med räkningarna och handla lite åt honom, så ska jag hämta upp Lindsey och så åker vi hem till Anna och gör oss iordning för kvällen. Sen är det verkligen Twilight och New Moon som gäller! På riktigt! Som vi har väntat på denna film! Så nu ska jag sitta här och studsa ett tag tills jag kommer iväg och kan börja göra nåt och inte bara vänta. Haha!
Eller ja, jag kan ju iallafall diska.

Tjing på er!


Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0