Favorit i repris

Åh snart är tvätt och allt klart! Så himla skönt. Håller på med täcken och kuddar nu. Att jag missade träningen idag gör nog inte så mycket, så många gånger som jag sprungit upp och nerför trappan här hemma. Haha!

Men nu är det snart middagsdags. Håller på med en favorit i repris, nämligen köttfärslimpa. Den gillades ju skarpt så hoppas det blir så denna gång också.

Dan idag har ju varit kanonlång bara för att jag gick upp så tidigt. Häftigt! Haha! Men så fort jag sätter mig ner så blir jag trött så det är väl lika bra att fortsätta hålla tempot.

So long!

Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

sv: ah jo (: ja, han författaren är helt bra! du borde ta och läsa boken! :D

2009-11-02 @ 18:03:42
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0