Smoothie med jordgubbar!

Frukost som gäller, smoothie med jordgubbar och citronmeliss och linfrön. Supergott!
Ska iväg och träna och handla lite, sen är det ju personalmöte på jobbet ikväll. Uuh, tråkigt när man är ledig! Men det blir ju iallafall fika idag, det ska jag se till. :)

Det är ju toppenskönt väder idag verkligen! Äntligen har den vidriga snön försvunnit från gräsmattan! Det skulle du sett, Fredrik. :)

Men nu blir det att klä på mig och sen kolla om det kommit nån rolig post, sen drar jag!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja fast jag hittar inga bra metoder det är enklare om någon bara lägger ihop ett schema på 11 dagar :)



Haha ja du jag tror inte att hon har någon lust att hjälpa mig..



ja den funkar faktist men jag har glömt att använda den :) men när man väl använder den så funkar den ju :)

2009-03-31 @ 22:47:56
URL: http://n0ll8.blogg.se/
Postat av: Elena

Köper du dina kläder via internet eller irl? =)

2009-04-01 @ 19:52:56
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Angelika

Hej! Jag skulle vilja köpa din Too Faced Intensive Plumping Lip Mask om du har kvar den för 50 kr? Maila mig. Mvh

2009-04-06 @ 22:33:01

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0