Apotekaren

En ung kille kommer in på apoteket och ber om en kondom.
Han tycker det är lite pinsamt och känner att han vill förklara
sitt köp.
-Min flickvän har äntligen bjudit hem mig på middag och jag 
är säker på om allt går bra kommer jag att tillbringa natten 
med henne.
Innan han betalar ångrar han sig och frågar  efter en kondom
till. 
Han förklarar sig.
-Min flickväns syster flörtar med mig i bland, jag är säker på
att hon gillar mig, kanske jag har tur även med henne i kväll.
Han tar upp plånboken men betalar för tre kondomer samtidigt
som han förklarar för receptarien.
-Min flickväns mamma är relativt ung och snygg, jag tror att hon 
tycker om mig och jag  kan faktiskt ha möjlighet med henne OCKSÅ.
Kvällen kommer och alla sitter samlade runt middagsbordet och det 
första som händer är att dom ber en bordsbön.
Efter bönen tar alla upp besticken utom den unga killen som fortsätter 
att be .
Efter några långa minutrar knuffar flickvänen på honom och säger:
-Jag visste inte att du är religiös.
Då svarade killen:
-Och jag visste inte att din pappa är apotekare........  

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0