Tröstshoppingen. :P

Ja, det har blivit viss tröstshopping denna månad efter bilkrocken, men jag har shoppat lite innan också. Jag är ju lite dålig på att lägga upp bilder ibland men tänkte nu visa lite. :P Alla saker är inte köpta vid samma tillfälle. :P

 Tröstshopping 1: Underkläder från New Yorker. Det var ett set till men det hade jag på mig så det får ni inte se. :P

 Tröstshopping 2: Två överraskningspåsar från Bodyshop. Den ena innehöll en passionsfrukttvål och badpärlor med vaniljdoft. Den andra innehöll också en passionsfrukttvål och en skimrande bodylotion med tranbärsdoft. Utöver det har jag köpt Bodybutter med Warm Amber-doft och så fick jag en gåvopåse med minibodylotion och duschcreme i doften Cassis Rose. :)

 Tröstshopping 3: Min jättetuffa fejkskinnjacka med ormskinnsmönster på. också från New Yorker. Gillar den affären. :D

 Tröstshopping 4: Ja, två av dem är köpta långt innan jag behövde tröst. ;) Två av dem var på rea och de andra två var så fina. :P Pennvässaren fick jag på köpet.

För övrigt i januari så köpte jag ju upp min julklapp, presentkortet på New Yorker. Då köpte jag en brun trekvartsärmströja som var så himla tunn och mjuk och skön, Ett par lila trekvartsbyxor. Såna som jag älskar att ha på sommaren, hemma eller att träna i och så en naturvit stickad tröja med stor fluffig krage med dekorationsknappar på. Föll för den direkt, den var superfin och så SKÖN!
Men nu är det dags att lugna ner sig igen. Hehe! Måste spara ihop lite slantar igen så mitt sparkonto överlever. Det har ju rykt lite stålar därifrån för bilreparationer med. :S Men men, det är sånt man får leva med. Nu är det ny kula igen. :) 

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0