Nu börjar det likna nåt!

Idag fick jag hjälp av mamma och Jansa att sätta upp hyllorna så nu är alla sex på plats. :D :D hade missbedömt lite i vardagsrummet, men nu är jag nöjd. Sovrummet blev också bra. Ska bara städas lite igen eftersom det blev spåningt. :P Sen ska jag försöka hitta lite saker att sätta upp. Upptäckte nu att jag inte har så jäkla mycket saker fast det ibland känns som att det är överbelarmat med småprylar. Fast jag har ju en del i källaren så lite ska nog gå att få ihop. Hehe! Alla tomtar och stuff ska ju ner snart så måste ordna lite annat kul att få upp. :P
Sen har jag bara ett problem... måtte kattfan sluta pinka där hon inte ska!! *please please please*

Men nu ska jag pyssla vidare. Ska plantera ner ett par grönväxter i krukor nu så blir det kanske lite ordning på det iallafall, de har ju stått i vatten ett tag nu. Hehe!

Varma kramar till alla där ute i iskylan!

Kommentarer
Postat av: Elin Alenteg

Helloo tjejen!

Ahhaa är det där ute du bor i krokarna :) Jag jobbade min sista dag idag på bråviksgården. Jag vet inte varför, men jag fick för mig att du bodde åt linköpingshållet(?) Tokigt det kan bli.

Blir det fint hemma? Lägg upp lite bilder så får vi se! Kram på dig!!

2009-01-04 @ 21:27:50

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0