Väska med fransar!

Åh, jag glömde ju att visa mina senaste kap förut. :P
Köpte en väska med fransar som jag blev förälskad i i en tidning. Kostade bara 199:- och så hittade Fredrik ascoola brillor som var leopardmönstrade och allt som är leopardmönstrat måste jag ju ha så köpte även dessa för 99:- Fredriks fel (rätt) ;P





Och såklart de supersnygga skorna som Maria köpte åt mig. Åh I love them! :D Det vita som är i skorna är bara papp, men för att visa att de är nät och öppna där. De ska användas så fort den jävla snön behagar försvinna. :P




Har förresten kollat på Pineapple Express nu och det var en jäkligt rolig och knäpp film. Vad de snackade! Värre än fruntimmer. Hehe! ;)

Nu är det sängen som gäller.... huvudvärk igen. Jävla skitmedicin som inte hjälper längre än en timme. >,<

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack! Blev verkligen nöjd med klänningen.Det är bara bra med Millsing. Allt väl med dig? Kram kram

2009-02-16 @ 08:34:07
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Fan vilken snygg väska! en sån skulle jag vilja ha också... synd att det inte är mors dag förrn i maj då... hihi Kram

2009-02-16 @ 11:40:09
Postat av: Milla

Urs då. Det lät inte kul med huvudvärk. En fika ska vi väl kunna klämma in. Är ju utan arbete nu så jag har ju all tid i världen :-( Onsdag kommer mor och syster in till stan så då hinner jag inte, men alla andra dagar är jag fri och ledig. Hur har du det då? Ledig ngn dag?



Kram kram

2009-02-16 @ 13:02:33
URL: http://camillaworld.blogg.se/
Postat av: Catrin

Snygga skor



Vilken mysig blogg du har

önskar dig en fortsatt skön kväll ♥

2009-02-16 @ 21:33:22
URL: http://catriin.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Asså väskan e så sjukt snygg hoppas den finns kvar nästa vecka :) inte ofta jag fastnar så för nåt o speciellt inte väskor... Kram

2009-02-17 @ 12:32:11

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0