Min dag med Milla!

Idag har det  verkligen varit en heldag! Jag gick upp (håll i er!) klockan åtta imorse och när klockan var halv tio så begav jag mig iväg till stan. Gick in på banken och tog ut pengar till farfar och så åkte jag hem till honom sen. Fick åka iväg och göra ett par ärenden till honom och det tog lite längre tid än vad jag hoppats. Men tolv var jag iallafall på gymmet, körde 25 min på crosstrainern och sen blev det dusch och så snabbt till stan för att träffa Milla vid ett.
Såhär såg jag ut på gymmet idag. Fredrik har sagt att jag ser ut som en Desperate Housewife. :P



Båda var hungriga, sen som jag var så lunch blev det och lite fika på det. Jag käkade sallad med kyckling, minigurkor, fetaost, pasta och avokado och sen blev det en supergod morotskaka. Fredrik skulle ha älskat den!
Vi satt nog på Paus i över en och en halv timme. :P Sen knatade vi ner till Törnrosa-salongen och köpte presentkort till morsan eftersom hon fyller år på söndag. 41 år. Hon vill inte ha nåt kalas men present ska hon allt få, lilla mamsen. :)
Efter lite shopping så satte vi oss på Fräcka Fröken och fikade igen. :P Det blev en sketstor negerboll och en kopp te. Hehe, så fikakvoten har jag nog fyllt ut med råge idag. :P Där på Fräcka satt vi också en bra stund och pratade om ditt och datt och sen gick Millas buss. Då åkte jag hemåt, så nu sitter jag här och kikar lite på Let's Dance. Ska göra ordning en kopp te och kolla på film snart tänkte jag. Det blir All the boys lives Mandy Lane. Sjukt jobbig titel, men den verkar bra filmen, så vi får väl se.

         


Lilla Busanfisen har förresten hittat en ny sovplats. Hon är för söt! <3 Undrar om stackars missen fryser hemma lika mycket som jag gör ibland. :O

    

Kommentarer

Tell me what you think:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg?:

Your words:

Trackback
RSS 2.0